La Secretaria de Família oferirà la conferència 'Mitjans per garantir la no discriminació laboral per raó d'orientació sexual'
LGTB
Dimarts, 17 de maig 14:00 h

Carregant
El Departament de Benestar Social i Família ha organitzat una conferència sobre la no-discriminació laboral de les persones LGTB amb motiu del Dia Internacional contra l'homofòbia, la transfòbia i la lesfòbia. La Secretaria de Família ha organitzat aquest acte, que tindrà lloc el dijous 26 de maig, a les 6 de la tarda, a la seu de Benestar Social i Família.
Sota el títol 'Mitjans per garantir la no discriminació laboral per raó d'orientació sexual', la conferència anirà a càrrec del Dr. Manuel Luque Parra, professor titular de Dret del Treball a la Universitat Pompeu Fabra. La ponència se centrarà en una visió inclusiva i positiva des del punt de vista laboral dels aspectes següents:
- la introducció d'elements de garantia en la negociació col·lectiva amb especial interès en la inclusió de les persones transsexuals
- l'establiment de protocols tècnics en casos d'assetjament laboral per motiu d'orientació sexual
- les garanties que pugui oferir la normativa laboral a les persones amb anticossos VIH en relació a possibles discriminacions
Comentaris
No hi ha cap comentari
Comenta
El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.
La direcció del web social.cat de l'espai es reserva la no-publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.