la primera comunitat online de l'acció social a Catalunya

mai
21
dl
"Com és que, sent tant intel·ligents els nens, són tant estúpids la major part dels homes? Deu ser fruit de l'educació&q

Actualitat

Ensenyament posa en marxa una web per involucrar més els pares en el procés escolar dels seus fills


El portal té la doble vessant d'informar sobre què fa el nen a l'escola i que haurien de fer els pares a casa per garantir l'èxit escolar


Infància i adolescència,Formació,Família Dijous, 15 de setembre 13:44 h
Dolent Fluix Bo Molt bo Fabulós
carregant Carregant

El Departament d'Ensenyament ha posat en marxa la web 'Família i escola. Junts X l'educació' que busca involucrar els pares en l'etapa educativa dels fills, tant dins com fora de l'escola. La titular de la conselleria, Irene Rigau, ha dit que la intenció no és entrar a la intimitat de les famílies sinó donar-los eines per tal que entre les escoles i les famílies els nens assoleixin l'èxit escolar. La web té dues parts: una centrada en informació, orientacions i recursos sobre el procés escolar dels fills i una segona per ajudar els pares en el procés educatiu. Rigau ha recordat que a l'escola s'ensenya però perquè això sigui possible els alumnes han d'arribar "en condicions d'educabilitat de casa".







 


Lectures 2182 lectures  comentari Un comentari

publicitat



Comentaris

cph 10 d'octubre 11.17h

Bon dia,

Estupenda la iniciativa. Llàstima que no es faciliti als pares/mares poder establir més contacte amb l'escola, ja que els horaris són totalment incompatibles amb la feina.

Es podria fomentar en el món empresarial la conciliació de vida laboral i familiar abans de "ficar canya sense parar" als pares/mares? És clar que volem participar més amb l'escola i educació dels fills/es, però no ens deixen!!! Seguranment la Sra. Irene Rigau té molts recursos econòmics/socials/familiars... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   Formulari d'abús de comentari

5 -10 -20 -tots
1



Comenta

El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.

La direcció del web social.cat de l'espai es reserva la no-publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
Previsualització

La direcció del web Social.cat de l'espai es reserva la no-publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.
publicitat


Social.cat © 2009 - 2012

Edita
Xadica
Amb el suport de:
Subscriu-te als titulars de Social.cat per RSS   Troba Social.cat al Facebook   Segueix Social.cat al Twitter