Etiquetes
Etiqueta: ‘pedagogia’
-
L’avorriment, un estat emocional que no cultivem
-
Tecnologia, dades i inclusió
-
El joc de rol com a estratègia pedagògica
-
Els docents podran demanar assessorament en la gestió del benestar emocional de l’alumnat
Un equip de professionals de la psicologia i pedagogia atendrà les consultes dels centres educatius -
Addiccions i el ventall de camins possibles
-
Crida a la curiositat
-
La pedagogia en la salut mental sociocomunitària
-
Petits gestos que podem incorporar en la nostra tasca educativa
-
Marc legal del sistema de serveis socials i pedagogia de la pràctica social actual
-
L’estiu, un temps d’oportunitats laborals per al jovent amb dificultats
-
Cuidem els i les nostres joves
-
Esforçar-nos? Per què?
-
Autoconeixement: Un oblidat del projecte professional?
-
“Educar és aprendre junts a viure i aprendre a viure junts”
Marina Garcés Filòsofa -
El reconeixement pendent
-
Com implementem l’educació emocional?
-
La dicotomia de les noves tecnologies
-
Emocionalitat enfundada
-
Educació inclusiva en la “nova normalitat”
-
Educació contra pandèmia. Veure, mirar, entendre
-
La cura emocional, essencial per als que treballen amb joves en risc d’exclusió social
-
Més de 4.600 estudiants faran la prova d'aptitud per accedir a educació infantil i primària
Uns 3.000 alumnes faran dissabte la prova d'accés a la universitat per a majors de 24 i 45 anys -
Protegir des de la distància
-
L’acompanyament socioeducatiu a l’acció social: aportacions des de la praxi
-
Sí, escola pública. Però podem escollir?
-
L'associació Rosa Sensat rep la medalla d'honor del Parlament per la seva “renovació pedagògica”
El guardó vol ser també un reconeixement a l'escola pública i a les famílies que lluiten per millorar l'educació -
Les editorials de llibres de text es renoven amb materials per a escoles per projectes
El sector busca donar resposta a l'auge de la innovació educativa -
Raonar i en-raonar
-
Ensenyament reconeixerà projectes d'innovació pedagògica d'escoles i instituts
La convocatòria està oberta a centres públics i concertats que hagin consolidat el projecte en un mínim dels tres cursos anteriors -
La importància dels alumnes en pràctiques per l’acció social: del nostre origen al valor de l’experiència
-
Flexibilitat o rigidesa en l'acompanyament als infants?