La CCMA eliminarà la publicitat de joc i apostes en línia als seus mitjans a partir del 30 de juny

Llorach demana un canvi de legislació en aquest tipus de publicitat


La presidenta en funcions de la CCMA, Núria Llorach, ha anunciat aquest divendres que no s'emetrà cap publicitat de joc i apostes en línia, tota ella vinculada a esports, als mitjans de la Corporació. La mesura s'aplicaria a partir del 30 de juny perquè als espais d'esports hi ha publicitat venuda que no es pot retirar, ha afegit.

Llorach ha fet aquest anunci un dia després que el CAC instés a la CCMA a deixar d'emetre publicitat de joc i apostes en línia en horari protegit. Així mateix, Llorach ha demanat un canvi legislatiu en aquesta qüestió. “La CCMA com a servei públic entomem aquesta petició del CAC”, ha assegurat.

La presidenta ha explicat que ha traslladat la informació a la direcció de màrqueting i vendes de la CCMA perquè s’eviti l’emissió d'aquesta publicitat a tots els mitjans de la Corporació, tant a mitjans digitals com a la ràdio i la televisió.

Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article