La responsabilitat social d'Agbar

L'informe es pot consultar al web de la companyia


'La responsabilitat social, el diàleg continu amb els nostres grups d'interès, és un pilar fonamental sobre el qual desenvolupem el nostre model de negoci', ha declarat Àngel Simon, president executiu d'Agbar, amb motiu de la publicació del nou informe. En el document es descriuen de manera detallada els indicadors i les accions que ha portat a terme la companyia per complir els seus compromisos amb els principals grups d'interès (clients, empleats, administracions públiques, medi ambient, comunitat local i proveïdors). Aquests compromisos responen al Pla a Mitjà Termini que va establir Agbar per al 2008-2011, amb l'objectiu de potenciar la responsabilitat corporativa i d'incorporar-la a l'estratègia del negoci.

Durant el 2010, Agbar ha continuat treballant en accions concretes amb un alt compromís amb la societat. Aquestes són algunes de les més destacades: aposta per la gestió del coneixement amb la creació de 52 wikis i 7 blogs per facilitar l'intercanvi del coneixement entre els empleats, un avenç en el camí de l'eficiència energètica, compres més responsables ja que s'ha aconseguit que el 74% del volum de facturació dels proveïdors incloguin clàusules de responsabilitat corporativa, noves oficines virtuals, conclusió d'èxit de Sostaqua amb la posada en marxa de nous projectes orientats a la millora del medi ambient, adjudicació del guardó "Gold Class" a Agbar pel seu comportament en responsabilitat corporativa i del premi Micheletti al Museu Agbar de les Aigües.

L'edició de l'informe va a càrrec del Comitè de Desenvolupament amb l'impuls de la Direcció de Responsabilitat i Reputació Corporativa. El document, punta de l'iceberg de la responsabilitat corporativa d'Agbar, ha rebut per cinquè any consecutiu una A+, la màxima qualificació del Global Reporting Initiative (GRI).

Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article