Les botigues de la Plana de Vic canvien d'imatge en favor dels valors cooperatius

Remarquen que no hi ha intermediaris i que els productes són de qualitat i proximitat

Transmetre en primer lloc el valor cooperatiu de l'origen dels productes (de la Cooperativa Plana de Vic o altres cooperatives) i remarcar que no hi ha intermediaris en la seva comercialització i es facilita al consumidor una alimentació directa al productor. Amb aquestes dues idees es vol comunicar visualment i de forma clara i directa els valors cooperatius que emmarquen el projecte de les botigues Plana de Vic. Per aquest motiu s'està preparant un restyling de tota la xarxa d'establiments d'alimentació segons el model establert a la nova togia de Travessera de Gràcia. 

 Aquest valor diferencial es comunicarà amb un mural d'entrada on es mostren imatges dels agricultors i ramaders de la Cooperativa, que es van unir per aconseguir pagar millors preus als productors de la Plana de Vic, i també imatges d'aquesta terra, de fires i mercats, que compta amb una llarga tradició agro-ramadera.

Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article