La Barcelona Opportunity Week aconsegueix 17.600 euros per a fons benèfics d'entitats socials

El web de la iniciativa transversal promoguda per Turisme de Barcelona rep un 16% més de visites que l'any anterior


La Barcelona Opportunity Week (BOW), una iniciativa transversal promoguda per segon any consecutiu per Turisme de Barcelona i que durant el 27 de gener al 5 de febrer va oferir descomptes de fins al 50% en hotels, restauració, cultura i alimentació, ha aconseguit recaptar, gràcies a les comissions solidàries adherides a cada proposta, 17.600 euros per a fons benèfics i projectes humanitaris.
 

El consorci turístic, que veu com any rere any es consolida aquest projecte de dinamització econòmica, ha fet públiques aquestes dades avui al matí, durant el lliurament dels xecs amb els diners recaptats a les entitats beneficiàries d'aquestes ajudes. La tinent d'alcalde d'Economia, Empresa i Ocupació i vice-presidenta de Turisme de Barcelona, Sònia Recasens, ha donat un xec de 14.000 euros a Intermón Oxfam amb els diners obtinguts als restaurants, corresponents a l'euro que ha aportat cada persona per menú de la BOW. El director d'aquesta ONG a Catalunya, Francesc Mateu, ha recollit el taló.
 
D'altra banda, el vicepresident de Turisme de Barcelona i president del Gremi d'Hotels de Barcelona (GHB), Jordi Clos,  ha entregat 3.600 euros a l'Obra Social Sant Joan de Déu, derivats de la comissió del 8% que han pagat els clients dels hotels adscrits a la campanya de descomptes. Oriol Bota, director de l'Obra Social de Sant Joan de Déu, ha recollit el taló.
 
Creixen les consultes i la restauració esdevé la proposta líder
 
La plana web de la iniciativa (bcnow.cat) ha rebut la visita de 116.718 consultes, un 16% més que l'any anterior. Mentre que el 93% dels interessats han estat del mateix mercat intern, de l'Estat espanyol, el 7% restant correspon a les visites internacionals, que han arribat a les 8.170. D'aquestes consultes, en destaquen les dels ciutadans britànics, que lideren la llista d'internacionals amb 1.634 visites a la web.  
 
La restauració, com l'edició anterior i consolidant la tendència ja registrada l'any precedent, ha tornat a ser la proposta més apreciada i amb més empenta de la Barcelona Opportunity Week. Segons les dades de Turisme de Barcelona, els 60 restaurants que s'han adscrit a la BOW2012, 15 més que la de l'any anterior i entre els quals es troben set estrelles Michelin (Caelis, Cinc Sentits, Gaig, Hofmann, Hisop, Manairó i Moo), han servit un total de 14.000 menús. A més, els deu dies que va durar aquesta segona edició de la BOW van generar un total de 367 pernoctacions hoteleres en els 25 establiments d'alta categoria que hi van prendre part. 

Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article