Suma Capacidad ja viralitza el tercer spot que trenca amb l'estigma cap el trastorn mental

El protagonista del vídeo és l'artista plàstic Francesc de Diego Fuertes


Francesc de Diego ha trobat en l'art la manera d'expressar-se. Fa quatre anys va publicar el seu primer llibre 'Esquizofrènia gràfica', un recull d'esboços i làmines que reflecteixen les diferents fases per les què passa la seva ment. Aquest exercici li va servir per a donar a conèixer el seu talent, però també el seu món interior, i amb això va aconseguir que el seu entorn es tornés més comprensiu cap els problemes piscològics. Aquest barceloní que va cursar estudis a l'Escola d'Art Serra i Abella duu anys col·laborant amb moviments veïnals a traǘes de l'AAVV Collblanc-La Torrassa, i denunciant els prejudicis existents cap els trastorns mentals a través d'associacions com Radio Nikosia o el Club social de Salut Mental el Roure.

Ara, en Francesc s'ha convertit en el protagonista del tercer spot de la campanya Suma Capacidad llançada pel Grupo SIFU, l'empresa de serveis líder a Espanya especialitzada en la inserció sociolaboral de persones amb discpacitat física, psíquica, mental i sensorial, que enguany celebra el seu 20è aniversari amb aquest projecte de sensibilització social a la xarxa. 
 
Després del primer i del segon spot s'estrena aquesta última peça abans de la presentació del videoclip final en què la Sant Andreu Jazz Band i els tres artistes amb discapacitat sumen capacitats en un exercici musical i artístic d'integració. 

Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article