Es busquen restaurants que vulguin lluitar contra la fam

Torna la campanya per lluitar contra la desnutrició infantil · Ja està obert el termini d'inscripció per a participar-hi


Acció contra la Fam (ACH) i la Federació Espanyola d'Hostaleria (FEHR) s'uneixen per quart any consecutiu per eradicar la desnutrició infantil arreu del món. L'hosteleria torna a mostrar la seva cara més solidària en aquesta campanya que es troba en plena fase promoció i en la què fins el 31 de juliol, tots els bars, restaurants o cafeteries que ho desitgin poden s'hi poden inscriure per a participar-hi.
 

Entre el 15 de setembre i el 15 de novembre, tots els establiments participants podran seleccionar en les seves cartes un plat o menú solidari del què es donarà entre 0,50 i 2 euros als programes d'ACH destinats a treballar contra la desnutrició infantil. D'aquesta manera s'ofereix als clients l'oportunitat de mostrar la seva solidaritat a la vegada que gaudeixen del seu temps lliure. A més es pot col·laborar enviant un missatge amb la paraula "HAMBRE" al 28010; l'import es destinarà íntegrament als projectes de nutrició infantil. Com en l'anterior edició, el xef Mario Sandoval i el crític gastronòmic Pau Arenós seran els padrins de la campanya, que un any més tindrà el patrocini de Makro, i comptarà amb el suport d'El Periódico de Catalunya com a mitjà de comunicació oficial.
 
"En la quarta edició d'aquesta iniciativa ens hem proposat superar tant el nombre de restaurants participants com els fons per lluitar contra la desnutrició infantil. L'èxit i la solidaritat demostrada tant pels establiments com pels seus clients en anys anteriors ens demostren que podem anar més enllà", assenyala Alfonso Calderón, responsable de campanyes i esdeveniments d'ACH.
 
Per la seva part, el secretari general de la FEHR, Emilio Gallego, considera que aquesta iniciativa "exigeix poc i serveix de molt. És una de les iniciatives que des de la FEHR promocionem entre les empreses i autònoms del sector. Ara més que mai tenim que oferir propostes d'acció solidària tan a Espanya com arreu del món".
 
La campanya pretén superar les xifres de la passada edició que van ser tot un èxit, ja que van participar 535 establiments que van recaptar més de 110.000 euros, destinats íntegrament a la lluita contra la desnutrició infantil. 

Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article