"T'ha preguntat mai si els diners que gastes van a causes oposades a la teva?", amb aquesta contundent pregunta és presenta l'aplicació per mòbil Buycott, un nom que juga amb les paraules angleses 'buy' (comprar) i 'boycott' (boicotejar) i que ja marca molt bé quina és la seva utilitat. I és que la plataforma buycott fomenta campanyes a favor d'empreses que desenvolupen bones pràctiques com campanyes en contra de companyies poc ètiques.
Els usuaris són els generadors i impulsors de campanyes a favor o en contra d'una companyia i també es poden afegir a les creades per altres persones. Quan vagin a comprar un producte, l'aplicació (app) per a dispositius mòbils els permet escanejar el codi de barres i els informa a quina companyia pertany el producte i si l'usuari ha donat suport a través de Buycott a alguna campanya relacionada amb aquesta.De moment, l'aplicació només es pot descarregar en anglès. A través de la seva web, l'usuari es pot donar d'alta i consultar les campanyes existents i baixar-te la seva aplicació tant per a iPhone com per a Android.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari