La Gioconda es queda calba contra el càncer

Aquesta és la imatge de la campanya que una fundació italiana a impulsat per conscienciar contra el càncer

Una Monna Lisa totalment calba protagonitza la campanya de la Fundació Ant ha ideat per conscienciar els italians sobre el càncer i els canvis que aquesta malaltia provoca en les persones que la pateixen. La imatge va acompanyada pel lema 'El tumor canvia la vida. No el seu valor'.

"L'objectiu de la campanya és ressaltar el valor de la dignitat de la vida, que ha de ser preservada fins a l'últim moment", ha assegurat la portaveu de la Fundació Ant, l'organització que proporciona assistència domiciliària oncològica gratuïta a tot Itàlia des de fa 35 anys.

"La Mona Lisa presentada així distorsiona la imatge que en tenim a la memòria, com fa un tumor amb la història d'una persona però, superat l'estupor inicial, ens adonem que l'obra no perd el seu valor", afegeix la fundació.  "Hem de fer que la gent es conscienciï sobre la importància de cuidar els malalts a casa, més enllà dels hospitals. Nosaltres som una fundació sense ànim de lucre que ho fem", ha assenyalat la portaveu d'aquesta organització.

La campanya es mantindrà almenys fins a 2014 i tindrà com a mitjans de transmissió principals internet, incloses les xarxes socials, i alguns dels diaris italians més importants, com 'La Repubblica' o el 'Corriere de la Sera'.

Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article