Arrenca la campanya "Berenar solidari" d'Espuña i la Creu Roja

Per cada fotografia que els usuaris comparteixin a les xarxes socials, Espuña farà entrega d'un "entrepà solidari" a un infant vulnerable

La Creu Roja i l'empresa d'embotits Espuña nascuda a Olot han engegat aquest mes una campanya per donar a aquells nens que es trobin en una situació vulnerable un “entrepà solidari”.

La iniciativa convida a tothom a compartir una fotografia del seu berenar a les xarxes socials amb l'etiqueta #berenarSolidari o #meriendaSolidaria. D'aquesta manera es contribiuirà a transformar una fotografia en un entrepà que Espuña entregarà a infants atesos per la Creu Roja per inseguretat alimentària.

L'arrencada d'aquesta campanya solidària té el seu origen en els resultats d'un estudi per conèixer la situació d'inseguretat alimentària -manca d'alimentació saludable- de les famílies amb criatures que són ateses per aquesta ONG. L'informe conclou que el 92% de les famílies ateses per Creu Roja pateixen inseguretat alimentària, el 41% dels quals és moderada i el 22%, severa.

Seguiment en directe de la campanya

A través de la pàgina web del projecte es podrà seguir en temps real el nombre de fotos compartides, de moment ja n'hi ha 115.

Espuña col·labora així  amb el projecte “Aliança Humanitària per a l'alimentació infantil” que Creu Roja va posar en marxa el maig de l'any passat.  El president de la Creu Roja a Catalunya, Antoni Aguilera, agraïa la col·laboració de l'empresa d'embotits i alertava de que “les dificultats socials i econòmiques per les que avui dia passen moltes famílies exigeixen unir esforços entre les entitats socials i el món empresarial”..

Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article