Mostrar l’altra cara de Barcelona, una ciutat que inspira, que compta amb racons meravellosos i imatges de postal, però que té una realitat invisible que sovint passa desapercebuda: la de les persones que dormen al carrer. Aquest és l’objectiu de la nova campanya de la Fundació Arrels, 'Jo també sóc Barcelona'.
Lluny de la casualitat, aquest missatge es llança coincidint amb el període estival i utilitza el llenguatge propi de les campanyes turístiques de la ciutat per capgirar-ne el missatge i sensibilitzar sobre la invisibilitat de les 941 persones sense llar que també són Barcelona.A més, la campanya es reforça amb el lema ‘Barcelona, una capital amb una altra cara’ i amb una crida clara: #despertaBCN!. Una iniciativa que compta també amb la col·laboració de la Fundació Manuel Lao, JC Decaux i l’agència Sherpa.
Ensenyar anglès, una manera de participar en la causa #ningúdormintalcarrer
La tasca de la Fundació Arrels és possible gràcies als milers de voluntaris que s’arremanguen la camisa cada dia per ajudar a les persones que no tenen una llar on dormir. La Tamara McNicol és professora d’anglès i viu a Barcelona. Ella és conscient d’aquesta realitat i ha volgut aportar el seu granet de sorra amb el què ella més domina: l’idioma.
És per això que fa uns mesos va iniciar la campanya de micromecenatge ‘Help the Homeless’. L’objectiu és recaptar fons perquè la fundació pugui crear un grup d’aprenents d’aquesta llengua estrangera i d’aquesta manera puguin practicar l’anglès establint converses i coneixent altres persones divertides de la ciutat. Tothom pot fer una donació online a través del portal migranodearena.org.

No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari