El 45% dels anuncis de joc i apostes en línia a la televisió s'emeten durant l'horari protegit

El CAC i els Col·legis de Metges demanen una regulació urgent de la publicitat que incita a jugar per l'impacte en els joves

El 45,3% dels anuncis de joc i apostes en línia s'emeten durant l'horari protegit, de sis del matí a deu del vespre, a les televisions estatals, segons mostra un informe del Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC). En el cas de la ràdio, el percentatge d'aquests anuncis emesos en la franja infantil arriba al 84,5%.

L'estudi també alerta sobre les tècniques dels operadors de joc i i apostes per captar nous clients, com l'aparició de personatges famosos, l'oferta de bonus gratuïts o que els narradors d'esdeveniments esportius facin ells mateixos publicitat.

El CAC i el Consell de Col·legi de Metges de Catalunya alerten que el joc patològic és un problema de salut pública i per això demanen una regulació urgent del seu màrqueting i defensen que se n'hauria de prohibir la publicitat en horari protegit. El 37% dels jugadors que han desenvolupat una conducta patològica es van iniciar en el joc abans dels 18 anys.

Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article