La Generalitat modificarà el Codi de Consum per millorar la protecció dels infants i joves en matèria de joc

Informes del Consell de l’Audiovisual de Catalunya mostren que nens i adolescents estan fortament exposats a publicitat d'apostes


L'Agència Catalana del Consum (ACC), que depèn del Departament d’Empresa i Coneixement, treballa en un decret llei per millorar la protecció de la infància i la joventut en les relacions de consum mitjançant plataformes digitals i mercats en línia, especialment en matèria de joc i de publicitat encoberta a la xarxa.

Informes del Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) mostren que nens i adolescents estan fortament exposats a publicitat sobre joc i apostes. Aquest canvi legislatiu s’emmarca en els treballs de modificació de la Llei del Codi de Consum de Catalunya.

Davant la necessitat de fer un desplegament urgent i efectiu de la normativa de consum per defensar els drets de les persones consumidores més dèbils i influenciables, l’ACC, amb el suport del CAC i del Departament de Salut, està treballant en el decret que permetrà millorar la protecció d’infants i joves en dos grans aspectes: d’una banda, la promoció dels jocs d’atzar a internet, i de l’altra, la publicitat encoberta de jocs i joguines mitjançant les xarxes socials o l’oferiment de joguines sexistes o que inciten a activitats agressives o delictives.

Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article