Un estudi de l'Hospital de Sant Joan de Déu constata que uns 57.000 alumnes catalans pateixen trastorns genètics i neurològics que dificulten l'aprenentatge, una xifra que significa que a cada aula d'educació primària i secundària hi ha dos alumnes amb trastorns de dèficit d'atenció i hiperactivitat (TDAH) i dislèxia. L'estudi 'L'aprenentatge en la infància i l'adolescència. Claus per evitar el fracàs escolar' demana un protocol per detectar a temps els menors amb aquests trastorns i proposa una sèrie de mesures com asseure'ls al davant de tot de les aules, donar-los més temps per a fer els exàmens, potenciar les proves orals i que se'ls apliquin barems diferents per la valoració de l'ortografia.
57.000 alumnes catalans pateixen trastorns en l'aprenentatge
Es publica un estudi amb un codi de bones pràctiques
Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.
No hi ha cap comentari
Comenta aquest article
Informa sobre aquest comentari