La Fundació Pere Tarrés publica el número 43 de la revista Educació Social

S'analitza la globalització, la diversitat cultural i la joventut global des de la perspectiva de les polítiques socials i l’acció socioeducativa


La globalització com a sistema econòmic i social i la mobilitat de les persones, amb la creixent diversitat cultural que això representa, ha generat molts canvis en les estructures socials de les nostres societats. Les polítiques socials i culturals per afrontar els reptes de progrés actuals també han de ser revisades per afrontar la realitat canviant. Tots aquests canvis, provoquen en l'acció social un obligat replantejament. El número 43 de la Revista Educació Social (RES) de la Fundació Pere Tarrés aborda tots aquests fenòmens.

A partir de d'articles de diferents experts del món de l'educació social, s'analitza la globalització, l'educació en el món global, la diversitat i la política cultural i la nova joventut global. En aquest monogràfic també hi ha una entrevista a Stefan Vanistendael, especialista en resiliència, un article sobre una realitat educativa, que en aquest cas es tracta d'una Unitat d'Escolarització Compartida que aplica l'art-teràpia amb adolescents, i finalitza amb recomanacions de diferents llibres dirigits a professionals de l'acció social.

Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article