Nestlé aposta pel 'disseny inclusiu' en els seus productes

A banda d'una escala d'avalució d'accessibilitat ha dissenyat una ampolla fàcil d'agafar i d'obrir


El 'disseny inclusiu', el disseny que pensa en tot el públic i en cadascuna de les seves capacitats i les seves dificultats, és una filosofia i Nestlé n'és seguidor. D'ençà de la seva associació amb la Universitat de Cambridge l'any 2009, Nestlé ha avançat en aquest terreny fins al punt d'idear un envàs pensat per ser pràctic a persones desnodrides o en risc de desnutrició gràcies a una ampolla de fàcil agafar i un tap fàcil d'obrir sense segell intern.

A banda d'aquest envàs, una altra part del projecte són uns guants especials dissenyats per investigadors del Geòrgia Tech Research Institute a Atlanta als Estats Units de Nestlé basants en l'impacte de l'artritis. Experts de l'embalatge de la companyia usen els guants amb cinc dels seus productes més populars per conscienciar-se de quina manera la malaltia restringeix el moviment. El resultat va ser una escala d'avaluació comparativa d'accessibilitat que actualment permet als dissenyadors d'envasos veure quina gent els pot usar amb comoditat.

Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article