‘Homeless Commons’, el primer banc d'imatges protagonitzat per persones que han viscut al carrer

Més de 130 fotografies de persones voluntàries d’Arrels en diferents situacions quotidianes formen part d'aquest projecte


Homeless Commons’ és una campanya d’Arrels Fundació i Arena Media per denunciar la realitat invisible del sensellarisme i amb l'objectiu de canviar la mirada de la societat vers les persones sense llar.

Sovint s'associen les persones sense llar amb l’alcohol, l’incivisme o la violència. Homeless Commons convida a desmuntar aquests prejudicis mostrant una altra cara que parli de persones que es relacionen, que s'emocionen, que s’involucren en projectes col·lectius i, sobretot, que volen transformar la mirada de la societat.

Es tracta d'un banc de fotografies protagonitzat per persones sense llar que fan de models en situacions quotidianes com un sopar, una reunió d’amics o una tarda a l’oficina, acompanyades de persones voluntàries d'Arrels. L'objectiu és trencar els prejudicis que existeixen vers les persones sense llar i denunciar la realitat invisible del sensellarisme.

 

El Banc d'imatges compta amb 136 fotografies

El banc d’imatges compta amb 136 fotografies que es poden utilitzar per dissenyar anuncis i altres projectes creatius per a públics particulars i empresarials. A HomelessCommons.org es pot comprar la col·lecció completa, una sèrie temàtica d’entre 40 i 54 imatges o adquirir una imatge única a canvi d’un donatiu voluntari.

També s'ofereixen sessions fotogràfiques a mida per a empreses que vulguin donar valor afegit a la seva comunicació. Tots els beneficis obtinguts serviran per seguir avançant en el repte #ningúdormintalcarrer.

Subscriu-te al butlletí de Social.cat per rebre les últimes novetats al teu correu.


No hi ha cap comentari

Comenta aquest article