Opinions
A vegades no acceptem refugiats per no ofendre els països d’origen
Més llums que ombres
Infància en risc, desaprendre i aprendre
Big Data for Social Good
LSC, la mirada catalana
El problema de treballar a partir de categories és que esborren la persona
La visibilitat, però sense sensacionalisme, com a eina de qualitat als serveis de protecció a la infància i adolescència
8 anys del programa ‘Cuida’m’
Vida normal
Sensellarisme i dret a la l’habitatge: un repte de tots
Interculturalitat, un camí per a la relació comprensiva
La responsabilitat social competitiva entra a l’agenda econòmica catalana
Artesans i professionals (1): el temps educatiu
No protegim els nens com hauríem i, perdoneu, però haurem de parlar de culpes compartides
On és la meva escola?
Innovar en intervencions comunitàries en salut mental: de la persona a l’entorn social
Acció comunitària versus assistencialisme
Educació per a la igualtat de gènere
Montserrat Trueta, un exemple a seguir
La gent que no espera cap tren